Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Logo IRMS

Spotřebitelská
soutěž pro
všechny

Realizujte s námi spotřebitelskou
soutěž rychle, levně a efektivně!
Stačí Vám pár kliků a svou
soutěž spusťte okamžitě!

SPOTŘEBITELSKÁ SOUTĚŽ PRO KAŽDÉHO!

Máme pro Vás skvělý nástroj, jak podpořit Vaše podnikání! Unikátní koncept spotřebitelské soutěže pro každého “VYHRAJ 2x 1 000 Kč“.

Dejte Vašim zákazníkům "něco" navíc, dejte jim možnost vyhrát! Díky využití unikátní pravděpodobnostní mechaniky na stíracím losu má možnost vyhrát každý Váš zákazník!

Každý má rovnou šanci na výhru = každý může vyhrát!

Spuštění této spotřebitelské soutěže je velmi snadné! Stačí pár kliků, stanovit soutěžní kritérium nákupu a můžete své zákazníky začít motivovat.

Efekt se dostaví, podpoříte opakované nákupy a získání nové zákazníky = zvýšení prodeje a tržeb.

Koncept je velmi jednoduchý, každý zákazník získá za svůj nákup stírací los s unikátní pravděpodobnostní mechanikou a může vyhrát 2x 1 000 Kč. Navíc získáte kontakt na své zákazníky!

Políčka

Jak to celé funguje?

Je to opravdu velmi jednoduché.

Stírací los využívá mechaniku pravděpodobnostní matematiky, což znamená, že každý los obsahuje výherní kombinaci symbolů = každý los může být výherní.

Hlavním rysem pravděpodobnostní hry je to, že každý může vyhrát, protože každý los obsahuje výherní symboly pro výhru a je jen na soutěžícím, aby našel výherní symboly.

  • Stírací los obsahuje pravděpodobnostní hru = zákazník stírá přesný počet polí a to 4 z celkových 12 a hledá výherní symboly pro výhru = 1 000 Kč.
  • Stírací los dále obsahuje hru číslo 2, kde má zákazník možnost vyhrát dalších 1 000 Kč a to pokud využije herní kód uvedený pod stírací plochou.
  • Hra číslo 2 probíhá na stránce www.vyhrajtisic.cz zadáním herního kódu a zde opět stírá los. 4 pole z 12.
  • Soutěžící okamžitě uvidí, zda vyhrál a pokud nevyhraje, při setření všech polí vidí, že los skutečně obsahuje výherní symboly.

Zde naleznete video s ukázkou setření losu: https://youtu.be/ioOPzgCvuIA.

E-shop

Vyhraj tisíc! - podoba losu

balíčky
balíčky
Výhra + kód do 2. hry Hrací karta
Nevýhra = kód do 2. hry Hrací karta
Setřena všechna pole Hrací karta

Soutěž pro kohokoliv!

Pro koho je tato unikátní a jednoduchá soutěž vhodná?

  • restaurace,
  • bar,
  • hospoda,
  • minipivovar,
  • vinotéka,
  • vinařství,
  • kavárna,
  • maloobchod,
  • velkoobchod,
  • trafika,
  • čerpací stanice,
  • potraviny,
  • e-shop
  •  každý obchodník který provozuje alespoň jednu nebo více provozoven a prodává převážně koncovým zákazníkům. 

Proč mám soutěž realizovat:

  1. CHCI získat nové zákazníky.
  2. CHCI navýšit tržby a obraty.
  3. CHCI zvýšit loajalitu stávajících zákazníků a její udržení.
  4. CHCI zvýšit ziskové prodeje.
  5. CHCI vyprodat skladové zásoby.
  6. CHCI navýšit průměrný nákupní košík nebo velikost nákupu.
  7. CHCI zvednout povědomí o firmě a značce.
  8. CHCI zvýšit interakci zákazníků s firmou a značkou.
  9. nebo jen tak tak pro hravost a zábavu, protože ten kdo si hraje nezlobí :-)

Jak soutěž spustit?

Spuštění soutěže je velmi jednoduché, máme pro Vás malý návod, jak postupovat při nastavení a spuštění spotřebitelské soutěže "Vyhraj  2x 1 000 Kč".

1. Stanovení cílů a kritérií

Před samotnou objednávkou je potřeba si stanovit své cíle a také kritéria zapojení zákazníků do spotřebitelské soutěže. Dejme tomu, že budete chtít navýšit svůj průměrný nákup/průměrnou útratu, je potřeba si tedy:

  • STANOVIT podmínku/ kritérium, kdy zákazník los získá, tedy určíte finanční hodnotu. Její hodnota by měla být ve vyšší částce než je současná hodnota, například s navýšením o 20%.
  • URČIT dobu trvání soutěže - například 2, 3 - 12 měsíců?
  • VYPOČÍTAT potřebný počet losů, tedy počet objednávaných losů, tak aby počet vystačil +- na dobu soutěže. Losy můžete v případě potřeby opět objednat.

2. Objednávka

Máme nastavená kritéria, tak se můžeme vrhnout na samotnou objednávku losů "Vyhraj 2x 1000 Kč".

Nejprve je potřeba se registrovat, abychom měli Vaše fakturační údaje a mohli s Vámi dále komunikovat. Losy jsou baleny po 200 ks v označené fólii. Jednotkou je tedy 1 balíček losů (200ks losů). Dle stanovených kritérií jste vypočítali, že budete potřebovat do soutěže 1 000 ks losů. Vložte tedy do košíku počet kusů 5 = tedy 5x balíček.

V ceně losů jsou zahrnuty pravidla spotřebitelské soutěže, tyto Vám zašleme elektronicky na základě blíže specifikovaných údajů o soutěži.

Komunikace soutěže

Komunikace/propagace Vaší spotřebitelské soutěže je nezbytnou součástí samotné soutěže. Pokud se o Vaší soutěži nikdo nedozví, tak nemůže dobře fungovat. K dispozici jsou pro Vás komunikační materiály, které pro Vás rádi vyrobíme. V záložce "Propagační materiály" si můžete zvolit, které materiály a v jakých počtech budete chtít vyrobit a my Vám tyto materiály doručíme spolu s losy v jedné objednávce.

Platba

Pokud je objednávka kompletní, stačí nyní provést platbu. Platba na našem e-shopu je vždy bezhotovostní prostřednictvím převodu na účet. Jakmile od Vás obdržíme objednávku a platbu, ihned pracujeme na doručení kompletní soutěže včetně propagačních materiálů. Pokud bude potřeba něco upřesnit nebo se budete mít individuální požadavky, spojí se s Vámi náš account tým vše dořešíte elektronickou komunikací.

3. Aktivace soutěže

Hurá! Objednávka v pořádku dorazila a vy můžete dle plánu spustit svoji spotřebitelskou soutěž! Veškeré pokyny najde soutěžící v pravidlech hry a také přímo na losu. V případě jakýchkoli problémů či dotazů se na nás můžete kdykoli obrátit na emailové adrese info@irms.agency.

Evidence losů

V případě, že chcete losy evidovat v pokladním systému, los obsahuje prodejní EAN kód, který můžete načíst do Vašeho pokladního systému a tímto evidovat každý vydaný los.

* V případě elektronických losů zákazník objednává kódy do online hry, které rozešle svým zákazníkům/partnerů - dle výše uvedených kritérií soutěže. Důležité je v tomto případě komunikace prostřednictvím webové stránky a sociálních sítí klienta.

Začněte svou spotřebitelskou soutěž plánovat ještě dnes!

Pokud si nevíte rady, rádi Vám poradíme a zodpovíme Vaše dotazy.

Kontaktujte nás

Soutěžní web "Vyhraj tisíc"

Webová stránka "Vyhraj tisíc"

Vstupem do hry o 1 000 Kč je unikátní herní kód, který získá zákazník:

  1. na stíracím losu, hra č. 2 (unikátní kód pod stírací vrstvou)
  2. obdrželi kód do hry elektronickou formou - do mailu, do sms, jiným způsobem

Ti, kteří mají fyzický los, tedy obdrželi tento los prostřednictvím kvalifikačního nákupu u daného provozovatele, mají k dispozici stírací pole "Kód do 2. Hry". Pod tímto políčkem se skrývá unikátní alfanumerických herní kód, který soutěžící zadává na stránce www.vyhrajtisic.cz a může si tak setřít svoji druhou šanci na výhru ze soutěže se stíracími losy.

Vyzkoušejte si hru!

Navštivte webovou stránku www.vyhrajtisic.cz a zadejte tento zkušební kód do hry: c5izS2xJf0

Nejčastější dotazy

Kolik bude celkem výherců?

To, kolik bude celkem výherců nevíme! To je kouzlo pravděpodobnostní mechaniky. Teoretický počet výherců však můžeme spočítat pomocí vzorce pro matematickou pravděpodobnost – z čehož vychází pojišťovna. Matematická pravděpodobnost je číslo, ale realita se může lišit – výherců může být mnohem více a nebo také méně. To je riziko, které neseme za VÁS! 

Kdo zaplatí výhry v soutěži?

Veškeré výhry v soutěži zaplatíme MY! Nezáleží na tom, kolik je výherců, všechny výhry vyplácíme my! Vy platíte pevnou a konečnou cenu za losy! Výhry vyplácíme na základě pojištění, které kryje všechny výhry v soutěži.Spolupracujeme s jednou z největších brokerských společností ve Velké Británii – L‘loyds.

Co to je pravděpodobnostní hra?

Pravděpodobnostní mechanika je založena na matematické pravděpodobnosti. V případě stíracího losu to funguje tak, že každý los obsahuje výhru. Úkolem soutěžícího je však setřít pouze daný počet polí – NE VŠECHNA POLE, jak jste zvyklí u klasické loterie. Každý los obsahuje výherní symboly! Takže každý los je potenciálně výherní! Při setření celého losu se může soutěžící ujistit, že los výherní symboly opravdu obsahuje.

Pozor: Jedná se o spotřebitelskou soutěž s losy, nejedná se o loterii!

Kde nás
najdete

IRMS Promotions, s.r.o.
Cesta k nám je velmi jednoduchá, nacházíme se přímo na sjezdu z Pražského okruhu ve směru na Hostivař, na hlavní ulici Průmyslová 😊

Navigovat